07 april 2009

jahapp!

Först missar jag bussen som går halv 7. Eller missar och missar jag har glömt lite grejer hemma så jag tar kvart över 7 bussen. Hittade dock inte mitt smink i morse .. Jobbit, för nånstans lä de ju ligga, right? Iaf så kommer jag till skolan vid 8 får sms av Amanda som frågar vart jag är å så. Sen säger hon att det tydligen inte är nå historia. SOM SKULLE BÖRJAT IDAG igen... Då har tydligen läraren sagt till Nutte att vi börjar imorn. Kan man inte sätta upp en lapp då? så alla får reda på det. Ist ska vi sitta i skolan 2 timmar. Kan ju plugga men tappade suget känner jag.

Idag ska det solas också har jag tänkt. Såg hur blek jag var när jag gick till bussen. Illa! Hårfärg ska köpas också :D yeay! Bort med det fula röda..
Jo, det är rött! Klippa mig vill jag också men de tar vi när jag har lite mer pengar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar