31 maj 2009

I don't wanna see what you don't feel..

Hemma från sthlm nu då. orkar inte berätta så mycke om hure vart. Har iaf träffat några nya människor. 2 trevliga stockholmare med andra ord. 3 till å med kanske. haha Kallsong mannen. VEM TUSAN tar 40 MINUTER på sig för å köpa KALLSONGER??!? hahah helt sjuk.. Å hur jag ska gö med grabben vet jag inte heller. Vet vad dom flesta tycker. Och ärligt talat så förstår jag dom. men varför gör jag inte nått då? jag vill att det ska va bättre än det är men fan! Tror jag ska ta å lägga enr skiten, men de är inte så jävla lätt... är nått de eller?

Begravning vare ifredags också.. grymt jobbig. Åkte hemmifrån 5.00 sen hemma 20.00. Ont i huvve pga att man gråtis så mycke sen aptrött för man inte sovigt nått.
Förlåt A för att jag svek , har dåligt samvete iaf!

Nu ska jag städa, å försöka kluta ut dendär jävla skiten men mr stockholm.

Ciao!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar