25 december 2009

tjugofjärde december tjugohundranio

Då va julafton slut. Inge mer Kalle Ankas jul på år nu då. Jag är nöjd med dagen, även om den inte blev som den var tänkt från början. Var ju tänkt att vi barn skulle vara hos pappa och fira jul med farmor. Första planen var att försöka få ner dom äldre om man säger så, ner till släkten i skåne. Kanonbra idé tyckte jag ock syrran. Dock inte dom. Så då blev det att vi bestämde oss för att stanna hemma då. Olyckligt drabbades farmor <3 av en stroke., Så hon har tillbringat dagen på Lasarettet där hon varit ett tag och blir ett tag till. Pappa blev utan barn för farmor brukar alltid va den som fixar med maten. så vi blev hos mamma ist. lite dåligt samvete att pappa fick fira själv....

Iaf så har jag fått en klocka!! underkläder,pjyamas,morgonrock,pengar,bok,parfym och ett par raggisar.. sen får jag inte glömma min dalahästskål från syrran som jag önskat mig!! tack<3

nu är jag mega trött. gonatt!


det gör lite ont trotts allt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar