04 januari 2010

Zzzz..

Här sitter man och kikar på " När lammen tystar" sett den förut , men går inte så mycke annat på tv:n tycker jag. Sen är den inte så pjåkig heller faktiskt. Filmen är ju rätt "läskig" de är ju en thriller.. men den stämningen förstör våran Sabbath så fint så, genom att snarka. HAHA jag tror jag dör. 1snaskning per sekund. Kan man snarka så hektiskt? sinnes!

Jag vet att jag inte är så aktiv på bloggen (jessica påpekar det så bra)men jag ska bättra mig. jag funderar bara på om jga ska bli blogg.se bloggare igen faktiskt... ?

Och GOTT NYTT ÅR på er alla och ha en god fortsättning!
Mitt nyår vart lyckat.

2 kommentarer:

  1. är du galen? ska du gå tillbaka till blogg.se? det är ju som att byta från en lamborghini till en nissan.. /migis

    SvaraRadera
  2. hahah jag stannar nog här endå ;) jag har övervägt att jag gillar blogger mer

    SvaraRadera