07 maj 2010

bättre sent än aldrig..eller?

riktigt längesen jag skrev i bloggen nu! har inte tillgång till data och internet riktigt, så blir svår att hålla sig uppdaterad. Ska se till att fixa datan hemma också..

Shieeet alltså! studenten närmar sig och jag har 10000000... grejer att bli klar med. betygen sätts om 2! veckor. God bless me att jag klarar skiten. Nationellt prov i engB idag. Hör/läsförståelse. suck it! nej men jag är inte så high på engelska som jag vill vara. haha

Höjdpunkten till studenten är iaf att mina Skånekusiner kommer. SUPERKUL!

Efter studenten då?
Leta jobb... Om jag inte får jobba på bygget.. snickare.. lockar inte allt för mycke lä jag erkänna, speciellt inte efter den här vintern.

Det löser sig nog.
Vill jobba så jag kan få ihop pengar till slutet av sommaren iaf, för då tänkte jag och syrran bila ner till helsingborg.

puss/e

2 kommentarer: