23 maj 2010

lyckad utgång

Grymt bra dag igår!
Det började med att hockeylaget samlades på ett å samma ställe, sedan delade vi upp oss i bilarna och åkte mot Västerås. Väl i Västerås så var det Arosfortet som gällde. vi delade upp oss i 4a olika lag. ungefär som vi åkte i bilarna. Riktigt kul var det. Lätt värt att åka dit igen. Dock blir det med vattenflarran och sportkläderna. Apvart ju. Men värt det.

Efter lite utmaningar på Arosfortet så blev det en gemensam donken. Sedan vidare hem för dusch och ombyte för fest.

Lyckad förfest och en riktigt lyckad utgång. Alla kom in även fast det var 23 som åldersgräns. Det var i och för sig bara oldies ut, men vi skötte oss rätt bra själva!

Sedan blev det hemfärd. Hemma i Hedemora så tänkte jag att jag skulle testa "hemmagjord" nudelsoppa, med vatten, buljong och nudlar alltså. enkla ingredienser. Smaken blev kanon. Vad jag minns.. Dock var jag lite för full, brände nämligen tungan utan att lägga märke till det. Den smällen fick jag ta idag.

Bortsett från det så har jag inget att klaga på ! Bäst på länge.

puss/e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar