20 juli 2010

bättre sent än aldrig.. right?

Jag har varit mycket lite aktiv på bloggen.. jag ska verkligen försöka ändra det. Men är lite svårt eftersom man inte har någon fungerande dator hos Papput.

Jag kan ju ta å berätta lite hur top 4 var . hihi!

Balen var super kul! Klänningen blev helt okej faktiskt. Men såg jätte många som va mycket snyggare. men men jag hade kul ändå. Enda trökiga var väl att min "dejt" fick en allergichock och va tvungen att åka till akuten.

Studentmiddagen & studentfesten blev också lyckad. God mat, roliga timmar. Festen var kanon kul den med. god öl . hehe

Skånefolket är dom bästa som finns. Glädjen å träffa dom är obeskrivlig . slut

Studenten, ja vad säger man? FYFAN VA VI ÄR BRA!! Världsklass på klassen. kommer sakna alla!! Riktigt j*kla roligt hade vi.. eller jag iaf!

Några dagar efter studenten ringde bror och frågade om jag och syrran ville med ner till kusinerna i skåne. Så vi åkte ner över en helg.(den efter studenten) Surprise:ade dom lite. Dom visste ingenting, och har inte träffat Bigbrother på 6 år. Så det kom lite glädjetårar. söötisar!

Sen på Söndagen blev det hemfärd.. mes äldsta kusin och hennes "gäng" 2 bilar iofs men riktigt kul ändå. Anledningen att vi tog sällskap var att det var PEACE & LOVE.

Peace & Love. Riktigt rolig vecka ! Jay-z va inge annat än grym!! många andra bra band med. Lyckat!

puss/e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar