22 juli 2010

Det slog mig nyss att hösten blir nå helt annat i år...

Riktigt grått ute. Tröök!

Väntar på att mormor ska komma och hämta mig. Ska nämligen sova hon henne inatt så jag får det närmare till tåget som jag ska ta imorgon bitti. 05.36! banne mig så tidigt.. Men vad gör det när man ska till HELSINGBORG?! woohoo! Jag längtar som en tok. Ska passa på att söka jobb när jag är det nere också. Alla möjliga.

Jag kommer sakna mina nära och kära så fruktansvärt men jag ska försöka hälsa på dom en gån i månaden om jag skulle få ett jobb.

Göteborg ska jag till på måndag också, aldrig varit riktigt där, så det ska verkligen bli något utöver. Jag och Sandra ska köra en heldag där. Bäst att kö en träff nu när man ändå är nedåt i landet. Hon bor nämligen rätt nära Götet så tjohoo!

Med tanke på jobb och nära och kära så börjar jag inse att jag inte har sommarlov. Jag kommer inte träffa världens bästa klass till hösten. sorgligt...



bara byggare, en jävla massa byggare! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar