09 januari 2010

klubban i isen, pucken i mål.....

Inte sovit nästan nånting inatt. Pga mardrömmar! fyfan för å bli jagad.. halv fyra tror jag klockan va när jag inte kunde slappna av mer. så hey, good fucking morning, 4pm. Inte nog med mardrömmarna så fick jag ett sms som höll mig ännu mer vaken. knäpptyst har det varit i 4 långa veckor. Ska allt börja om på nytt igen. Jag trodde jag kommit över honom..eller?!

Degade framför soffan hela morgonen och middagen, tillsammans med täcke, te, kalaspuffar och mjölk. och lite godis. hihi.

Vid 19.00 blev det NEW MOON - jag gillar den, dock blir man ju lite tveksam vem man tycker hon ska välja liksom. men jag är nog fortfarande på att hon ska hålla sig till Edward. aa, jag kör på vampyrerna.

nu äre bedtime som gäller. ladda inför Hällefors..

puss,gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar