14 januari 2010

what to do?

Skriva om projektarbetet utan att ha gjort nått?

ingen bra idé.. Det är inte mycke man får gjort då kan jag säga. Det ska vara klarskrivet i april. till påsklovet. inte mycke tid på mig. det blir väl att försköka tänka tillbaks på nått man gjort på bygget som man måste skriva om. Det här känns joooobbbigt!! Aja ska ta mig i kragen med skolan nu. För nog fan ska jag ta studenten. Det kommer gå bra. jobb ska man söka också.... det är så mycke nu. Sista terminen,vårterminen... och dom säger den går snabbare än höstterminen. Och den tycker jga gick skitsnabbt Hjälp?!

hard work work. många nyårslöften har jag kommit på att jag har i år

*Ta studenten
*Skaffa jobb
*Flytta
*Peace & Love
*Tatuera mig
*Göteborg
*Glatt humör
*Leva livet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar