18 augusti 2010

fotboll kommer bli lerboll

Regn, regn, regn.... Fotboll med hockeybrudarna 18.00. Eller blir det lerboll kanske i det här vädret? Man hade ju varit lite mer pepp om solen vart framme faktiskt. Sitter här och försöker hitta jobb just nu, men vet inte riktigt vart jag ska söka. hjälp kanske?

Jag vill ha jobb nu så jag kan spara pengar till en systemkamera, resor, och massa annat gött!

Läbgtar ner till helsingborg gör jag också.. skänker sorg till Min underbara släkt där nere gör jag också. Världens goaste Egon har fått lämna jorden. Dom fick låna en liten ängel. usch, det är så hemskt.

Inte kunde jag sova inatt heller. Tror jag aldrig haft en sådan huvudvärk som igår. Det kändes som någon satt och kastade skor i skallen på mig.

puss/e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar