19 augusti 2010

torsdag

Första dagen i skolan för lillasyster J. Tänk om jag fick uppleva den dagen igen.. med mina kära byggare.. Åh vad jag saknar dom små liven!! Det är helt sjukt. Det känns som jag började stor 1an nyss och nu har det redan gått 3år.. 3 snabba år, jag fattar inte?
Nu sitter jag är arbetslös för jag inte vet vad jag vill.. Söker i och för sig jobb neråt i landet. Men har beslutsångest för jag inte vet hur jag ska göra.
Det blir tydligen ett hockeylag här i år trotts allt, jag vill spela med dom men inte jobba här. Sen vill jag jobba nedåt i landet men helst inte spela hockey där för jag vill spela med dom här, för det är världens goaste lag! Och jag vill absolut inte sluta för det är det bästa som finns. Sedan vet jag inte om jag vill åka till Usa som au pair ett år. Så man kommer ut på lite äventyr. jag vet inte.. gaah!

4 kommentarer:

  1. Blir det lag iaf i år?? Jag har inte hört ett dugg om varken träningen eller nått...

    SvaraRadera
  2. verkar som du har lite svårt att välja systrami, ;)

    SvaraRadera
  3. Inget är väl riktigt bestämt, men det verkar som vet skulle kunna bli iaf

    SvaraRadera
  4. inte fan äre lätt eller jessica ;)

    SvaraRadera