23 augusti 2010

vi kör på som vanligt tills oktober

Sitter på mammas jobb at the moment. Letar jobb, men det går ju inge vidare. Jag lämnar cv:n när jag kommer ner i stället. Ska fråga H om jag får låna "bussen" och sedan ska jag snacka med babby om att han ska få hjälpa mig flytta ner mitt rum till farbror & co. Han måste ju ? det är ju trotts allt hans bror. Dags att hälsa på lite tycker jag. Ska försöka få med farmor med. Då vet jag att det blir glädje söderut.

Rögle.. inget jag snackat om innan? Iaf så mejlade jag dom igår och fick svar idag. Jag börjar antagligen med hockeyn där när jag flyttar. Blir dock en helt annan grej verkar det som. SSK klarade sig rätt bra i div. 1. Full fart. Rögle spelar bara i div.3, men man ska väl inte dömma för snabbt antar jag. Made that misstake before. Hehe. Nu hoppas jag bara på att september går snabbt så jag kan flytta.

puss/e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar