28 februari 2009

full rulle.

Klippt mig idag. Eller ja, toppat mig iaf. Vilket behövdes! Sov lite extra länge idag.Vaknade 20 minuter innan bussen skulle åka och det tar typ 6 minuter att gå till busshållsplatsen. Så vart rätt stressigt imorse. Jag(och jessica) va tvugna å hinna mä bussen eftersom jag va tvungen å komma i tid till Malin som fixa frillan på mig. Efter det så åkte vi till borlänge och solade innan vi drog hem.

När vi vart hemma ett tag så drog vi iväg och städade. Eftersom jag skulle på fest imorn, emn vart lite knas så jag hjälper mamma att baka till MIN dag. hihi. hon ville ha hjälp så sure, jag hjälper till.
Sen kom pappa och hämtade oss när vi städat klart och när vi kom hem bakade jag scones, sen kokade vi ägg och hade en mysik kvällsfika tillsammans.

Nu sitter jag här och är jättetrött för att det vart tidigt imorse och sent igår. Så nu ska jag ta och dejta sängen.Den saknar min varma kropp skulle jag tro. haha nej då.

go'night folks!

snart snart snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar