21 februari 2009

Melodifestivalen på tv:n nu. Jag tycker ju att det är ett måste å se det, eller iaf höra det. Idag gillade jag 2 bidrag men inget av dom gick vidare till andra omröstningen. Sverige kan ta sig i röven för sin musiksmak. Till och med pappa och Roger hålelr med mig. Fast vi får väl egentligen inte klaga för vi har ju inte ringt och röstst. Men de orkar man ju inte. Man bryr sig ju endå bara nu när melodifestivalen håller på + 10min till kanske, sen är allt glömt.

Innan idag så kikade jag på en film "Honey" jag gillade den. Dansfilmer är toppen.
Jag vill också kunna dansa!
Och med tanke på å vilja så vill jag kunna sminka mig å fixa håret. Gö mig "fin" liksom. Dags att ta tag i sånna saker nu kanske. De kan väl inte bli sämre?

Sen fattar jag inte va de är för fel där de står vilken tid jag lagt upp mitt inlägg. De står typ att jag lägger upp de kl.2 när jag egentligen lägger upp det kl.12. Aja, de är väl ingen världsgrej direkt men smått irriterande.
Förutom de så gillar jag nog den här bloggen mer än min förra. Eller förra å förra, min andra som jag inte skriver på kanske man ska säga. För jag har inte bestämt mig helt om jag ska skriva här. Verkar som de iaf.Ska ha min andra kvar ändå.

Puss!

ps. fixat kl. nu, fel inställningar. wops!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar