21 februari 2009

sportlov

Äntligen sportlov!
Har städat rummet nu, som har sett ut som en svinstia. Pappa blir nog happy.
Nybäddade sängar är ju inte heller så tokigt.
Ska väl försöka fixa den här jävla röran i huset också, men ska tammetusan inte göra allt själv.
aja, inte långt kvar till 18 nu. 8 dagar! Det blir nog ingen storfest iaf. Inge krogen heller för den delen , eftersom jag fyller på en onsdag. Om man inte går på lördagen efter 00.00. Men jag tror jag väntar 2 veckor till, då Clara fyller å vi ska ut på krogen då. blir 2 flugor i en smäll nästan.
Under lovet har jag även tänkt att jag ska åka å hälsa på mina älskade "kusiner" Linnea & Angelica <3 Alla hoppas jag!
Har inte så jätte mycke å säga märker jag. Så jag återkommer när jag har något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar