23 februari 2009

jag kan se genom deras leende av plast.

Hängde med mamma till Falun idag,hon skulle klippa sig och ville att jag skulle passa Wilda sålänge. Jag har inget emot det. Så när vi kom dit gick vi upp till Malin som utbildar sig till frisör. Medans mamma vart klippt tog jag Wilda i vagnen och gick runt på stan. Pigg liten krabat är dedär. Jag har dock lite svårt för de där med att folk tror de är min unge. Kanske borde skaffa en mössa där det står storasyster på eller en tröja och gå med jackan uppknäppt så alla ser. För när man går där med henne så får man de där leendet "gud va sött barn, men är du inte lite för ung" av alla äldre. Inget att haka upp sig på antar jag men shit de är inte min unge. Jag märkte aven under dom 5 timmarna jag gick rund med henne att jag aldrig skulle orka med ett barn nu.
Mamma vart astuff i håret. Riktigt snyggt och bra gjort, även om det tog lång tid.

Efter Falun åkte vi till Borlänge för att kika hur långt dom kommit mä min mobil som jag lämnade in på lagning för 1 månad sedan, som jag skulle få tillbaks efter TVÅ veckor. JAg ska tydligen få en "ny" mobil, samma modell fast en annan telefon som inte är ny fast den ä'r inte äldre än den jag lämnade in. Lite komplicerat kanske?!
aja, jag ska få den i slutet av veckan iaf så de känns skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar