24 februari 2009

semeldagen och ingen semla

Var till Falun idag också. Jessica skulle sätta in tandställningen, så jag följde med henne och mamma. Pilldie var också med såklart, charmtrollet nr.1. Resultatet av tandställningen var ju inte geek-varning iaf. Det känns väl skönt jessica? Efter Falun vart det även en vända till borlänge igen...Vi kikade mest runt, mamma köpte väl lite kläder och så åt Johannes. Nu sitter jag här å lyssnar på musik medans Braceface ligger i soffan ock kikar tv. Johannes och pappa är på träning, så vi passar på att njuta av ensamheten.

Semeldagen idag också och jag har inte käkat nån semla. Egentligen är det ju inte hela världen men man vill ju endå hänga med "trenden" liksom. Det blir väl en någon annan dag istället.

Min lön den här månaden gör mig inge annat än Happy.
Sen kommer studiebidraget & födelsedagspengarna.
Rich bitch, för å vara mig.

FEM dagar kvar

The Kooks till p&l dessutom.
Happy fuckin' face!

2 kommentarer:

  1. pengar, det gillar vi! blir det någon resa nudå till skåneland? :)

    SvaraRadera
  2. ja de hoppas jag verkligen!! :D och tror ^^

    SvaraRadera