25 februari 2009

Se upp i backen, fyra hål i nacken!!

Klev upp klockan 10 idag, för jag skulle fixa fram lite pulkor å lite fika eftersom "gänget"(Amanda,Clara,Jag,Martin x2 och Johan) skulle ha pulkadag. Äntligen!
Tog Bussen vid 12, den va knökfull, och där kliver jag på med 1pulka, 1tefat och nån rulle + min väska med fikat och de. trångt!
Klev av i Solvarbo där Amanda och hennes mamma och Clara väntade på mig. Mamma Amanda skjutsade ut oss dit vi skulle åka. Pojkarna var där när vi kom. Dom hade redan börjat fixat med elden litegrann, eller med elden och elden, veden vare.
Sen precis när vi skulle börja åka så kom solen fram och vädret vart riktigt härligt!
Efter lite pulka,tefat och madrass-åkning grillade vi. sen byggdes det ett hopp som även fick vallar på sidan så man skulle träffa hoppet. Riktigtkul.

Vid halv 5 sen tog jag bussen in till borlänge för jag skulle hämta min mobil. Snyggpojken somhängt vid 3butiken stog där och gav den till mig också, trevligt trevligt. Efter det stack jag till svea och solade lite, tycker dock jag är exakt lika blek som innan,men skönt vare efter en dag i snön.Pissblöt var jag.

Jag tackar för en riktigt trevlig och mysig dag. Puss!

4 kommentarer:

  1. oh så spännande! en anonym snyggpojke. ser du honom ofta?

    SvaraRadera
  2. mamma amanda heter egentligen jane! :D om du vill kalla henne det! haha sötnöt

    SvaraRadera
  3. Jag visste inte om jag skulle lägga ut hennes namn offentligt ;)

    SvaraRadera
  4. jadå, jag ser honom lite då å då. ögongodis på hög nivå :D

    SvaraRadera